Kierownik Łańcucha Dostaw
Twoje zadania:
- Zarządzanie i nadzór nad przebiegiem procesów Łańcucha Dostaw w segmencie (planowanie materiałowe, planowanie produkcji, obsługa klienta, zarządzanie zmianą);
- Organizacja i optymalizacja Łańcucha dostaw w celu zapewnienia płynnej produkcji i terminowych dostaw do klientów w obszarze segmentu;
- Uczestnictwo w budowaniu polityki zaopatrzenia materiałów do produkcji;
- Analiza i optymalizacja stanu magazynowego na komponentach produkcyjnych;
- Zapewnianie dostępności komponentów;
- Zapewnieni dobrego wsadu do procesu Sales & Operations Planning;
- Zapewnienie najwyżej jakości pracy w podległych procesach;
- Zarządzanie interdyscyplinarnym zespołem specjalistów (planowanie materiałowe, planowanie produkcji, obsługa klienta, zarządzanie zmianą);
- Nadzór nad kluczowymi wskaźnikami Łańcucha dostaw w segmencie (OTIF, realizacja planu, wartość zapasów);
- Współpraca z innymi segmentami w Łańcuchu dostaw oraz innymi działami w firmie;
- Raportowanie do Dyrektora Łańcucha Dostaw;
- Zapewnienie rozwoju kompetencji zespołu w zakresie sprawnego zapewnienie obecnych i przyszłych potrzeb klientów.
Twój profil:
- Wykształcenie wyższe
- Min 3 letnie doświadczanie w zarządzaniu Łańcuchem Dostaw, obszarami takimi jak planowanie materiałowe, planowanie produkcji, obsługa klienta;
- Doświadczanie w zarządzaniu zespołami obsługi klienta, planowania produkcji lub planowania materiałowego w firmie produkcyjnej;
- Doświadczenie w optymalizacji procesów logistycznych;
- Praktyczna znajomość narzędzi MS Office, ERP, BI (SAP, Dynamics, AX, IFS);
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku i szybko rosnącej organizacji;
- Analityczne myślenie;
- Znajomość narzędzi Problem Solving;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
- Certyfikat APICS będzie dodatkowym atutem.