Key Account Manager
Czym będziesz się zajmować:
- budowaniem i rozwijaniem współpracy z Kluczowymi Klientami firmy;
- pełnieniem funkcji ambasadora Klienta w strukturach BMZ;
- identyfikacją i kwalifikowaniem szans sprzedażowych u Klienta;
- zbieraniem i selekcjonowaniem informacji potrzebnych do przygotowania oferty cenowej;
- analizą rynku, segmentu, analizą ryzyk;
- przygotowywaniem umów handlowych i koordynacją ich realizacji;
- przeprowadzaniem negocjacji handlowych;
- opracowywaniem informacji niezbędnych do przygotowania ‘informacji cenowej’ oraz ‘oferty cenowej’, rewizją wycen;
- szkoleniami Klientów;
- koordynacją projektów ze strony Działu Sprzedaży;
- współpracą z całym Business Unitem wybranej branży.
W zamian za:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, elektryczne lub ekonomiczne);
- minimum 3-4 lata doświadczenia w sprzedaży, w budowaniu relacji z wymagającymi Klientami (najlepiej B2B);
- doświadczenie w sprzedaży produktów „projektowych”;
- umiejętność zarządzania projektami (podejście projektowe);
- dobrą znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego;
- analityczne i strategiczne myślenie;
- łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność budowania zaufania;
- wysoką kulturę osobistą, dyplomację;
- samodzielność w działaniu, zaradność;
- elastyczność;
- biznesowe podejście do zadań;
- prawo jazdy kategorii B.