Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista na tym stanowisku, będzie odpowiedzialny za za całokształt działań związanych z obsługą klienta. Zapewniamy możliwość rozwoju w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijającej się branż, a także możliwość współpracy z klientami będącymi światowymi liderami w swoich segmentach rynku.
Czym się będziesz zajmować:
- Odpowiedzialność za całokształt działań związanych z obsługą klienta – od złożenia zamówienia przez klienta do wysyłki;
- Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami krajowymi i zagranicznymi;
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży, planowania produkcji, zakupów, logistyki oraz produkcji;
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami;
- Prognozowanie sprzedaży i analiza planów produkcyjnych;
- Monitorowanie stanu wyrobów gotowych swoich klientów;
- Praca w systemie ERP – wprowadzanie zamówień, prognoz sprzedaży, generowanie dokumentów dostaw;
- Analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących działu;
- Monitorowanie płatności;
- Fakturowanie i wystawienie korekt.
W zamian za:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office, w szczególności Microsoft Excel;
- Mile widziana znajomość systemu ERP (Microsoft Dynamics AX/SAP lub inne);
- Minimum średnie wykształcenie (mile widziane wyższe);
- Dobrze rozwinięte zdolności analityczne, łatwość pracy z liczbami;
- Asertywność w relacjach z klientem;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- Dokładność, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym będzie dodatkowym atutem;
- Wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w grupie, komunikatywność;
- Energiczność i postawa proaktywna (can – do attitude).