Sales Manager
Zapewnienie realizacji strategii fimy BMZ Poland oraz Segmentu Medical Industrial Home w obszarze pozyskiwania nowych klientów i sprzedaży produktów własnych BMZ, a w szczególności produktu Power2Go
Zadania:
• sprzedaż produktów własnych BMZ z rodziny Power2Go do nowych oraz istniejących klientów
• bieżące pozyskiwanie informacji na temat rynku oraz potencjalnych kontrahentów, w tym analizowanie ich potrzeb i oczekiwań
• współpraca z Działem Marketingu w obszarze promocji produktów własnych BMZ, a w szczególności produktów rodziny Power2Go
• budowanie długotrwałych relacji biznesowych z nowymi klientami oraz zarządzanie już istniejącymi w celu rozwijania nowych możliwości biznesowych
• identyfikowaniem potrzeb potencjalnych klientów, udział w opracowaniu koncepcji nowych produktów
• przeprowadzanie pełnej analityki „business case” wraz z analizą ryzyka w oparciu o standardy BMZ Poland
• podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
• organizacja i prowadzenie spotkań z klientami
• przygotowywanie ofert i propozycji handlowych dla nowych i obecnych klientów
• zarządzanie umowami (od NDA do finalnych kontraktów handlowych) we współpracy z działem prawnym i innymi działami w BMZ
• prowadzenie negocjacji dotyczących warunków współpracy
• przygotowywanie raportów i prognoz sprzedażowych do poziomu Top Managementu
• reprezentowanie BMZ Poland na wydarzeniach branżowych
• budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Oczekiwania:
• doświadczenie na stanowisku sprzedażowym, w segmencie B2B oraz B2C, sprzedając produkty własne
• doświadczenie w kreowaniu potrzeb klientów
• doświadczenie w negocjowaniu kontraktów handlowych
• orientacja na realizację celów sprzedażowych
• praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta
• kreatywność i innowacyjność w podejściu do rozwiązywania problemów
• otwartość na naukę/poznanie zagadnień technologicznych związanych z produktem
• umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku na gwałtownie rosnącym rynku
• analityczne myślenie oraz umiejętność podejmowania decyzji
• dobrą organizację pracy / samodzielność
• asertywność
• mile widziane doświadczenie w branży sprzedaży produktów premium
• dyspozycyjność do podróży służbowych
• biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1)
• mile widziana znajomość drugiego języka obcego (niemiecki / hiszpański / francuski)