Dyrektor Zakupów
Misja:
Jako Dyrektor Zakupów będziesz prowadził(a) kilkunastoosobowy zespół Commodity Managerów, specjalistów zakupowych oraz projektowych.
Będziesz współtworzył(a) i wdrażał(a) zakupową strategię rynkową dla komponentów elektronicznych, ogniw Li- Ion, wiązek, chemii, elementów plastikowych oraz metalowych dla zapewnienia jak najlepszego wsparcia w strategicznych segmentach biznesowych BMZ Poland.
OPIS STANOWISKA / ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Ciągła dbałość o zapewnienie jak najlepszego całkowitego kosztu zakupu, poziomu współpracy, jakości towaru, jego technologii i dostępności,
- Dbanie o rozwój siatki dostawców w kategoriach: elementy metalowe, plastikowe, kable, elektronika, osprzęty e-bike, ogniwa Li- Ion w ramach struktury grupowej zakupów,
- Organizacja pracy i kierowanie podległym zespołem,
- Prowadzenie oceny dostawców, udział w audytach i procesie kwalifikacji dostawców,
- Optymalizacja procesów zakupowych w firmie produkcyjnej,
- Analiza oraz dobór dostawców na rynku krajowym i zagranicznym, wyszukiwanie nowych dostawców oraz negocjowanie warunków handlowych w ramach struktury grupowej zakupów,
- Przygotowywanie budżetów zakupowych, raportów i analiz,
- Bieżący nadzór nad statusem prowadzonych projektów zakupowych,
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi dostawcami, opracowywanie strategii współpracy,
- Stała współpraca z zarządem oraz innymi działami firmy,
- Realizacja i bieżąca kontrola umów handlowych,
- Praca w strukturze matrycowej grupy BMZ – podległość do Group CPO oraz Prezesa Zarządu BMZ Poland.
WYMAGANIA
- Doświadczenie w dziale zakupów w firmie produkcyjnej (sourcing) na stanowisku managerskim, minimum 5 lat,
- Zarządzanie budżetem zakupowym na poziomie minimum 800 mln zł,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w pracy na systemach klasy mERP,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Wysokie umiejętności prowadzenia negocjacji,
- Umiejętność pracy pod silną presją i w dynamicznym środowisku,
- Kompetencje interpersonalne,
- Umiejętność zarządzania projektami,
- Umiejętności zarządzania rozwojem podległego personelu.