Sales Manager - Segment Electric Vehicles
Cel stanowiska: Zapewnienie realizacji strategii Segmentu Electric Vehicles oraz bieżące jej aktualizowanie zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem rynkowym oraz aktywne prowadzenie działalności związanej z rozwojem rynku, w celu stworzenia efektu pull dla produktów BMZ Poland, segmentu Electric Vehicles.
Czym będziesz się zajmować:
- budowaniem długotrwałych relacji biznesowych z nowymi Klientami oraz zarządzaniem już istniejącymi w celu rozwijania nowych możliwości biznesowych,
- identyfikowaniem potrzeb potencjalnych klientów, udziałem w opracowaniu koncepcji nowych produktów,
- przeprowadzaniem pełnej analityki „business case” wraz z analizą ryzyka w oparciu o standardy BMZ Poland,
- przygotowywaniem złożonych ofert i propozycji handlowych dla nowych i obecnych klientów,
- zarządzaniem umowami (od NDA do finalnych kontraktów handlowych) we współpracy z działem prawnym i innymi działami w BMZ Poland,
- prowadzeniem negocjacji,
- przygotowywaniem raportów i prognoz sprzedażowych do poziomu Top Managementu,
- reprezentowaniem BMZ Poland na wydarzeniach branżowych.
W zamian za:
- doświadczenie na stanowisku sprzedażowym, w firmie sprzedającej produkty własne – sprzedaż projektowa (segment B2B),
- doświadczenie w sprzedaży złożonych technologicznie produktów,
- doświadczenie w negocjowaniu złożonych kontraktów handlowych,
- otwartość na naukę/poznanie zagadnień technologicznych związanych z produktem,
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- dobrą organizację pracy/samodzielność,
- asertywność,
- wykształcenie wyższe (mile widziane mechanika/elektronika lub pokrewne),
- mile widziane doświadczenie w branży automotive (autobusy, trolejbusy, TIR, maszyny budowlane etc.),
- biegłą znajomość języka angielskiego (poziom C1) oraz mile widzianą znajomość drugiego języka obcego.